Aizdevēju reklāmas

Katrs no mums saskaras ar visdažādākajām reklāmām par izdevīgajiem aizdevumiem. Šīs reklāmas ir sastopamas gan internetā, gan televīzijā, gan radio, gan arī uz reklāmu stabiem uz ielas. Šīs reklāmas ir visos mēdijos un mūs ieskauj teju vai ik uz soļa. Aizdevēju vārdi ir dzirdami arī saistībā ar dažādiem pasākumiem, ko tie organizē vai sponsorē. Mums var būt ļoti grūti pretoties visai šai reklāmai, bet vēl grūtāk var būt pieņemt pareizu un pārdomātu lēmumu par aizdevēja izvēli, ja visur ir dzirdami vieni un tie paši vārdi un piedāvājumi.

Reklāma ir it visur, taču kredītu reklāmas atšķiras no veikala izpārdošanas plakātiem ar to, ka mums aizņemoties, mēs esam iestājušies, iespējams pat ļoti, ilglaicīgās attiecībās ar aizdevēj, ja mēs nespējam tās pildīt, kā tas ir atrunāts aizdevuma līgumā, mums var rasties pat ļoti lielas un nopietnas problēmas.

Dzirdot reklāmas par to kā mēs varam atrisināt visas savas problēmas, mēs varam iepirkties un ceļot, iegādāties jaunu mājokli vai auto, ir grūti pretoties vēlmei izmantot šos “vienreizējos” piedāvājumus. Taču, lielākā kļūda kuru mēs varam pieļaut ir, izdzirdot skaisto un skanīgo reklāmu, doties pie šī aizdevēja vai ieiet viņa mājas lapā un pieteikties šim ātrajam kredītam. Lai cik skaista nebūtu šī reklāma tā ir reklāma. Tas nenozīmē, ka neviens cits nepiedāvā neko labāku vai tieši mūsu situācijai izdevīgāku. Mums ir jāpretojas reklāmai, bet tas nenozīmē, ka tā ir pilnībā jāignorē. No tās ir jāgūst nepieciešamā informācija un tā jāizmanto, lai gūtu maksimālo labumu tieši sev.

Ja viens aizdevējs piedāvā iegādāties mājokli par īpaši izdevīgiem noteikumiem un mums jau kādu laiku ir vēlme ko līdzīgu darīt, mums ir nevis jādodas uzreiz pie šī aizdevēja, bet sīkāk jāiepazīstas ar konkrēto piedāvājumu un tad tas jāsalīdzina ar citiem, pieejamajiem aizdevumiem. Var gadīties situācija, ka reklamētais piedāvājums nebūt nav tas pats izdevīgākai, tas vienkārši ir reklamētākais. Kāds cits uzņēmums var piedāvāt ko līdzīgu vai pat labāku, vienkārši nav izveidota tik plaša reklāmas kampaņa un mēs par to neesam dzirdējuši.